Jakie trendy w branży e-commece będą wzrastać?

person using iMac

Jeśli wciąż nie wiesz, jak wyglądać będzie przyszłość e-commerce, te trendy udowodnią, że e-commerce nie tylko szybko się rozwija, ale już zostanie na dłużej. Ty również możesz uwzględnić te zmiany e-commerce w swojej firmie, aby zapewnić stały rozwój swojego sklepu internetowego.

Dlaczego trendy e-commerce są tak ważne?

Świat e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjny. Aby wyprzedzić konkurencję, trendy e-commerce muszą być stale monitorowane. Bez względu na to, jak dojrzały jest teraz Twój biznes jeśli nie będziesz nadążać za trendami e-commerce, ryzykujesz drastyczne pozostanie w tyle. Aby zapewnić sukces w przyszłości, musisz patrzeć w przyszłość. Dlatego tak ważne jest, aby trendy e-commerce były analizowane i przyjmowane w odpowiednim czasie. W ten sposób możesz popchnąć swoją markę e-commerce do przodu i wyprzedzić konkurencję.

Wzrost sprzedaży online jest nie do powstrzymania

Sprzedaż e-commerce stale rośnie i nie bez powodu. Zakupy online to jedna z najpopularniejszych czynności online. Prognozuje się, że sprzedaż wzrośnie z 1,3 biliona w 2014 roku do 4,5 biliona w 2021 roku. To ogromna liczba. Oznaczałoby to trzykrotny wzrost w ciągu 7 lat.

Mimo że zakupy online są jedną z najpopularniejszych czynności online, ich użycie różni się w zależności od regionu. Wraz z rosnącą popularnością sklepów e-commerce coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Ten wzrost zakupów online można przypisać kilku czynnikom. Jednym z głównych jest prawdopodobnie poziom komfortu zapewniany kupującym w Internecie. Zwiększa się również zaufanie kupujących podczas zakupów, a także poprawia się wygoda korzystania z witryny. W pewnym momencie ludzie wahali się przed kupowaniem rzeczy online, ale tak już nie jest. Strony internetowe stały się bardziej przyjazne dla klientów. Przy całym zapewnionym komforcie nic dziwnego, że wzrost sprzedaży online staje się nie do zatrzymania.

Przyszłość e-commerce po COVID-19

Przyszłość e-commerce po COVID-19 Niewątpliwie jednym z największych, jeśli nie największym, skutków dla e-commerce w 2020 r. Będzie COVID-19.
Ponieważ rządy na całym świecie zamykały sklepy i wdrażają wciąż różne blokady w celu ograniczenia ruchów społecznych przez miesiące w celu zwalczania koronawirusa, coraz więcej osób ucieka się do zakupów online, aby kupić przedmioty.

Eksperci przewidują, że wpływ koronawirusa będzie nie tylko krótkoterminowym impulsem do handlu elektronicznego, ale także utrzyma się, nawet po COVID-19. Dzieje się tak, ponieważ ludzie poczują się komfortowo dzięki wygodzie jaką oferuje, a także korzyściom płynącym z płatności zbliżeniowych, które prawdopodobnie spowodują stałą zmianę zachowań w kierunku zakupów cyfrowych.

3.Rośnie liczba zakupów mobilnych

Na uwagę zasługuje rozwój handlu mobilnego. Od 2016 roku sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych wzrosła o 15%. Do końca 2021 roku 73% sprzedaży e-commerce będzie odbywać się na urządzeniu mobilnym. Tych liczb nie można zignorować. Poprawa obsługi e-commerce dla klientów mobilnych może być ogromną szansą dla firm. Już teraz większość dobrze prosperujących biznesów wprowadza wersje dla mobilnych urządzeń i aplikacje ułatwiające korzystanie na co dzień by być bliżej klienta.